Vejen til et succcesfuldt byggeprojekt.......

 

Entreprenører

Entreprenørerne kan med Byggeprojekt.dk garantere god kommunikation, dokumentation med metadata og struktur for alle projektets interessenter. Dermed reduceres byggefejl, og der arbejdes altid med de seneste, reviderede tegninger.

Byggeprojekt.dk er nemt og enkelt og fremragende til udbudshåndtering til UE’er. Medarbejdere og samarbejdspartnere får struktur og brugervenlighed og det administrative arbejde mindskes. Tid er penge, og byggebranchen arbejder ofte med stramme deadlines. Med vores projektweb-løsning opnår entreprenøren en væsentlig kvalitetsforbedring, idet brugeren altid adviseres om ændringer og får hurtig og let adgang til de nyeste tegninger og dokumenter. Entreprenøren kan nå at reagere i tide i forhold til de udførende og derved minimere udgifterne på fejlkontoen. 


Brug dette skræddersyede stykke software og ager professionelt over for dine samarbejdspartnere.
Læs om case story her.


Få struktur og overblik over alle dine projekter
Følg med fra første dag, se status på procesorienterede udbud, få overblik og kvalitetssikring.

Anvend moderne teknologi til at øge engagementet

Med klar kommunikation og informationsdeling får alle brugere mulighed for at engagere sig og selv påtage sig ansvaret for at arbejde med projektets gældende tegningsmateriale. Giv underentreprenørerne struktur på jeres fælles projekter.

Mangler du endvidere værktøj til forespørgsler, tilsyn, kontrol, opgaver og mangelafhjælpning?
Projektstyringsværktøj til håndtering af forespørgsler, tilsyn, kontrol, opgaver og mangelafhjælpning.

Det systematiserer og forenkler informationsudveksling i byggeperioden, i forbindelse med afleveringsforretningen og ved 1- og 5 års gennemgang.

Der spares mange penge i administrationsudgifter og der er altid styr på status over byggesagen, hvilket i sidste ende mindsker svigt, overskredne deadlines samt uforudsete udgifter.

  • Opgave / fejl & mangel modul (Registrer, Distribuer, Planlæg, Udfør, Godkend udførsel, Godkend på op til 4 niveauer – nyttigt på store projekter hvor eks. rådgivere, bygherre osv. ønsker at følge med i processerne)
  • Udsend opgavelister som PDF-fil til entreprenører
  • Tekniske forespørgsler modul (Forespørg på en problemstilling og få hurtigt svar fra den kompetente medarbejder / virksomhed)
  • Tilsynsmodul (Tilsynsnotater/Rapporter)
  • Kontrolmodul (Kontrolrapporter / Modtage / Proces / Slut)
  • Afprøvningsmodul (Commissionning, Afprøvningsrapporter/Afprøvningsfrekvens mm.)
  • E-mail notifikation til involverede brugere (Sikrer at alle involverede parter bliver underrettet omkring problemstillinger, nyoprettelser, kommentarer og ændringer)
  • Kontaktmodul – Få nemt overblik over entrepriser og brugere på projektet og kontakt nemt på e-mail via systemet.
  • Omfattende grafisk statistik til hvert delmodul (Opsamler under brugen af systemet data, som giver et overordnet overblik over hvor der kan optimeres – optimer dine arbejdsprocesser og få overblik over dine samarbejdspartneres effektivitet)
  • Registreringskort til måleraflæsning og beboerdata
  • Digital afleveringsdokumenter m/ digital underskrift (Distribuer nemt via e-mail)
  • Beboer log-ind ved boligbyggeri/drift (Lad beboerne selv indberette deres fejl & mangler / vedligeholdelse problemer, vurder og afvis eller overført til gældende mangellister)
  • Firma logo og sidehoved på alle udskrifter & pdf-dokumenter genereret fra systemet.
  • Plot enhver registreringer på bygge-tegninger samt GPS placering på App-registreringer (Find nemt placering af dine registreringer, når arbejde skal efterses/udføres)