Foretag granskningen direkte i projektmaterialet og opnå bedre struktur, overblik og vidensdeling – samtidig med at I frigør kostbare ressourcer og tid.
Opret anmærkninger direkte på tegninger og dokumenter for klarere kommunikation.
Standardise feedback collection with customisable annotation forms.
Strømlin gennemgangsprocesser med automatiseret opgavehåndtering og godkendelser.
Gransker du først alene, hvorefter input skal samles og koordineres på granskningsmøder?
Med granskningsværktøjet kan alle typer granskning foretages online og i realtid med alle relevante deltagere. Kommentarer og ønsker til ændringer kan tydeligt udveksles og logges og spørgsmål kan hurtigere afklares og præciseres.
Samtidig giver en online granskningsplatform også muligheden for at mødes til virtuelle granskningsmøder. Det kan betyde mindre transporttid for alle parter og dermed igen en højere produktivitet.
Det er let at registrere, hvem der har ansvaret for hvilke opgaver – og om der bliver fulgt op. Det fjerner en masse administrativt tungt, manuelt arbejde fra den granskningsansvarliges skuldre og frigør tid til mere produktivt arbejde.
Risiko nedbringes, fordi det bliver lettere at følge op på alle anmærkninger, og der er ikke tvivl om versioner, fordi alt logges.
Uanset om du er nysgerrig på Byggeprojekt.dks funktioner, datahåndtering eller integrationsmuligheder, så har vi styr på det.
Kan du ikke finde det svar, du leder efter? Kontakt vores support team.